19 września 2016 r Zakończyła się przebudowa mostu w pasie drogi powiatowej nr 2452P nad Kanałem Strykowskim w miejscowości Modrze, gmina Stęszew. 19 września br. nastąpił ostateczny odbiór robót. Dotychczasowy obiekt zastąpiony został przepustem o średnicy wewnętrznej ok. 2,8 m wykonanym ze stalowej powłoki o profilu łukowo-kołowym z blachy falistej. Obecnie jezdnia na moście została poszerzona do […]
19 września 2016 r
Zakończyła się przebudowa mostu w pasie drogi powiatowej nr 2452P nad Kanałem Strykowskim w miejscowości Modrze, gmina Stęszew. 19 września br. nastąpił ostateczny odbiór robót.
Dotychczasowy obiekt zastąpiony został przepustem o średnicy wewnętrznej ok. 2,8 m wykonanym ze stalowej powłoki o profilu łukowo-kołowym z blachy falistej.
Obecnie jezdnia na moście została poszerzona do 6,2 m (po 3,1 m dla każdego pasa ruchu). Ponadto, w ramach zadania przebudowany został także chodnik, którego szerokość po stronie wschodniej wynosi 2,0 m, a po zachodniej 3,5 m. Zamontowano też nowe barieroporęcze. Docelowa klasa obciążenia obiektu wynosi A. Dodatkowo projekt zakładał przebudowę urządzeń obcych, m.in. takich jak sieć kanalizacji tłocznej, sieć wodociągowa i sieć teletechniczna.
Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu zaprojektował przebudowę mostu z wykorzystaniem technologii reliningu, tj. wprowadzeniu w istniejący obiekt profili stalowych z blachy falistej i wypełnieniu przestrzeni pomiędzy starą a nową konstrukcją mieszanką betonową pod ciśnieniem. Rozwiązanie to pozwoliło prowadzić roboty budowlane przy zachowaniu ruchu na obiekcie oraz skróciło całkowity czas prac. Dzięki temu, zarówno piesi jak i kierowcy nie odczuli większych uciążliwości w ruchu w związku z prowadzoną przebudową.
Zadanie, którego wartość wyniosła 408.160,44 złotych finansowane jest ze środków Powiatu Poznańskiego oraz rezerwy subwencji ogólnej budżetu państwa, która wyniosła 129.648 zł.

24 czerwca 2016 r
W ramach prowadzonych prac wykonawca usunął kolizję kabli telekomunikacyjnych. Pod mostem wykonywane jest koryto dla fundamentu pod montaż rury z blachy falistej HEL-COR o średnicy 2,8 metrów. Po przeprowadzeniu tych robót, przestrzeń pomiędzy powłoką a konstrukcją obiektu zostanie wypełniona mieszanką betonową. Docelowo, po zakończeniu prac związanych z przebudową, szerokość jezdni na przepuście wynosić będzie 6,2 m (po 3,1 m dla każdego pasa ruchu). Ponadto poszerzony zostanie chodnik, po stronie wschodniej do 2,0 m, a po zachodniej do 3,5 m. Zamontowane zostaną także nowe barieroporęcze.

9 maja 2016 r
W terenie przekazano plac budowy – most w pasie drogi powiatowej nr 2452P nad Kanałem Strykowskim w miejscowości Modrze. Z ramienia Zamawiającego udział w nim wzięli: Jacek Czerwiński inspektor nadzoru inwestorskiego Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu oraz Paweł Bocheński, kierownik budowy. Wykonawcę, tj. firmę „ŻAK” Roboty Drogowo-Mostowe, reprezentował jej właściciel Paweł Żak.
26 kwietnia 2016 r
W siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu podpisana została umowa na przebudowę mostu w m. Modrze (gmina Stęszew). Wykonawcę inwestycji reprezentował Paweł Żak, właściciel firmy „Żak Roboty Drogowo-Mostowe”. W imieniu Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu umowę podpisał Marek Borowczak, Dyrektor tut. Zarządu. Przekazanie placu budowy nastąpi na początku maja br. Z kolei planowany termin zakończenia zadania przewidywany na koniec października br.

18 kwietnia 2016r
Rozstrzygnięty został przetarg na wykonawcę. Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma „ŻAK” Roboty Drogowo-Mostowe, Transport. Wartość oferty wynosi 259.296,41 zł.
18 marca 2016 roku
Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłosił przetarg przebudowę mostu w pasie drogi powiatowej nr 2452P nad Kanałem Strykowskim w miejscowości Modrze.
5 grudnia 2015 r
Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu planuje w 2016 roku zadanie pod nazwą „Przebudowa mostu w pasie drogi powiatowej nr 2452P nad Kanałem Strykowskim w miejscowości Modrze, gmina Stęszew, powiat poznański, województwo wielkopolskie”. Powiat Poznański zamierza ubiegać się o dofinansowanie tej inwestycji z rezerwy subwencji ogólnej budżetu państwa.
Dotychczasowy most zastąpiony zostanie przepustem o średnicy wewnętrznej ok. 2,8 m wykonanym ze stalowej powłoki o profilu łukowo – kołowym z blachy falistej. Obiekt będzie miał docelowo klasę obciążenia A. Szerokość jezdni na moście wynosić będzie 6,2 m (po 3,1 m dla każdego pasa ruchu). Ponadto, w ramach przebudowy poszerzony zostanie chodnik, którego szerokość po stronie wschodniej wynosić będzie 2,0 m, a po stronie zachodniej 3,5 m. Zamontowane zostaną także nowe barieroporęcze. Dodatkowo projekt zakłada przebudowę urządzeń obcych, m.in. takich jak sieć kanalizacji tłocznej, sieć wodociągowa i sieć teletechniczna. W ramach inwestycji powstanie również nowe oznakowanie poziome oraz pionowe.
Data wytworzenia informacji: 18.01.2016 12:40