Droga 2408P, rozbiórka i budowa mostu w Nadrożnie
Budowa obiektu inżynierskiego (mostu) w m. Nadrożno w ciągu drogi powiatowej nr 2408P, gmina Pobiedziska, powiat poznański, województwo wielkopolskie).
O inwestycji:
W związku ze złym stanem technicznym mostu w Nadrożnie zapadła decyzja o jego rozbiórce. W tym miejscu powstanie nowy obiekt. Znajdzie się na nim jezdnia o szerokości 6,6 metra oraz jednostronna ścieżka rowerowa z dopuszczeniem ruchu pieszego o szerokości 3,9 metra. Całkowita szerokość korony drogi wyniesie 13,8 metra.
Obiekt wyposażony zostanie w system odwodnienia, w którym wody opadowe z nawierzchni odprowadzone zostaną do studni wpustowych, osadzonych w nasypie drogowym, a następnie przykanalikami na skarpy i dalej do rowów przydrożnych w kierunku koryta cieku.
Konstrukcję nośną nowego mostu stanowić będzie jedno przęsło o konstrukcji sklepionej z żelbetowych elementów prefabrykowanych. Obiekt będzie miał klasę obciążeniową „A”. Projekt zakłada również przebudowę drogi dojazdowej do mostu (łącznie około 140 metrów).
Kalendarium wydarzeń:
27 września 2019 roku
Kierowcy jeżdżą już po nowym moście w Nadrożnie. Obiekt otrzymał właśnie pozwolenie na użytkowanie.
Nie oznacza to jednak, że prace w Nadrożnie już się zakończyły. Teraz wykonawca musi rozebrać most tymczasowy, po którym jeździli kierowcy w czasie budowy nowego obiektu..
8 sierpnia 2019 roku
Zamiast kilkutygodniowej budowy stalowej konstrukcji – jednodniowy montaż betonowych elementów. Na takie rozwiązanie zdecydowaliśmy się w Nadrożnie. Prace zostały przeprowadzone 8 sierpnia.
Taka technologia pozwala na zbudowanie części ustroju nośnego mostu w jeden dzień. Wcześniej trzeba oczywiście odpowiednio przygotować plac budowy (m.in. wykonać wykop, przygotować fundamenty), zamówić betonowe elementy. Sam ich montaż zajmuje zaledwie kilka godzin.
W takim czasie powstała właśnie betonowa konstrukcja nowego mostu łukowego w Nadrożnie. Gotowe, betonowe elementy przyjechały na plac budowy. Było ich osiem, a każdy z nich ważył ponad 20 ton. Przy pomocy dźwigu, precyzyjnie ustawiono je na wcześniej wyznaczonych miejscach.
Teraz trzeba jeszcze zamontować ściany czołowe. Proces budowy konstrukcji kończą uszczelnienie połączeń i wykonanie zasypki oraz budowa dojazdów do mostu..
27 czerwca 2019 roku
Kierowcy jeżdżą już po tymczasowym moście, który powstał obok obiektu w Nadrożnie. Taka organizacja ruchu ma w tym miejscu obowiązywać do końca września.
31 maja 2019 roku
Ministerstwo Finansów poinformowało o przyznaniu dofinansowania na inwestycję z rezerwy subwencji ogólnej w wysokości 2 230 082,00 zł.
10 maja 2019 roku
Przekazany został plac budowy.
7 maja 2019 roku
Podpisana została umowa na realizację zadania.
24 kwietnia 2019 roku
Komisja przetargowa za najkorzystniejszą uznała ofertę złożoną przez firmę MOSTY KUJAWY na kwotę 4 469 725,22 zł.
1 kwietnia 2019 roku
Dwie firmy złożyły oferty w przetargu na budowę nowego mostu w Nadrożnie:
- PPHU JAWAL – 4 876 049,15 zł,
- MOSTY KUJAWY – 4 469 725,22 zł.
26 marca 2019 roku
W związku z modyfikacją SIWZ termin składania ofert został wydłużony do 1 kwietnia.
14 marca 2019 roku
Ogłaszamy przetarg na budowę obiektu inżynierskiego (mostu) w m. Nadrożno w ciągu drogi powiatowej nr 2408P, gmina Pobiedziska, powiat poznański, województwo wielkopolskie. Na oferty czekamy do 29 marca.
1 luty 2019 roku
Powiat poznański złożył wniosek o dofinansowanie przebudowy mostu w ramach rezerwy subwencji ogólnej.
Warning: Undefined variable $ub in
/home/sigmeo/domains/zdp.poznan.pl/public_html/wp-content/themes/zdp/functions.php on line
366 Warning: Undefined variable $ub in
/home/sigmeo/domains/zdp.poznan.pl/public_html/wp-content/themes/zdp/functions.php on line
378 
Budowa obiektu inżynierskiego (mostu) w m. Nadrożno w ciągu drogi powiatowej nr 2408P, gmina Pobiedziska, powiat poznański, województwo wielkopolskie).
O inwestycji:
W związku ze złym stanem technicznym mostu w Nadrożnie zapadła decyzja o jego rozbiórce. W tym miejscu powstanie nowy obiekt. Znajdzie się na nim jezdnia o szerokości 6,6 metra oraz jednostronna ścieżka rowerowa z dopuszczeniem ruchu pieszego o szerokości 3,9 metra. Całkowita szerokość korony drogi wyniesie 13,8 metra.
Obiekt wyposażony zostanie w system odwodnienia, w którym wody opadowe z nawierzchni odprowadzone zostaną do studni wpustowych, osadzonych w nasypie drogowym, a następnie przykanalikami na skarpy i dalej do rowów przydrożnych w kierunku koryta cieku.
Konstrukcję nośną nowego mostu stanowić będzie jedno przęsło o konstrukcji sklepionej z żelbetowych elementów prefabrykowanych. Obiekt będzie miał klasę obciążeniową „A”. Projekt zakłada również przebudowę drogi dojazdowej do mostu (łącznie około 140 metrów).
Kalendarium wydarzeń:
27 września 2019 roku
Kierowcy jeżdżą już po nowym moście w Nadrożnie. Obiekt otrzymał właśnie pozwolenie na użytkowanie.
Nie oznacza to jednak, że prace w Nadrożnie już się zakończyły. Teraz wykonawca musi rozebrać most tymczasowy, po którym jeździli kierowcy w czasie budowy nowego obiektu..
8 sierpnia 2019 roku
Zamiast kilkutygodniowej budowy stalowej konstrukcji – jednodniowy montaż betonowych elementów. Na takie rozwiązanie zdecydowaliśmy się w Nadrożnie. Prace zostały przeprowadzone 8 sierpnia.
Taka technologia pozwala na zbudowanie części ustroju nośnego mostu w jeden dzień. Wcześniej trzeba oczywiście odpowiednio przygotować plac budowy (m.in. wykonać wykop, przygotować fundamenty), zamówić betonowe elementy. Sam ich montaż zajmuje zaledwie kilka godzin.
W takim czasie powstała właśnie betonowa konstrukcja nowego mostu łukowego w Nadrożnie. Gotowe, betonowe elementy przyjechały na plac budowy. Było ich osiem, a każdy z nich ważył ponad 20 ton. Przy pomocy dźwigu, precyzyjnie ustawiono je na wcześniej wyznaczonych miejscach.
Teraz trzeba jeszcze zamontować ściany czołowe. Proces budowy konstrukcji kończą uszczelnienie połączeń i wykonanie zasypki oraz budowa dojazdów do mostu..
27 czerwca 2019 roku
Kierowcy jeżdżą już po tymczasowym moście, który powstał obok obiektu w Nadrożnie. Taka organizacja ruchu ma w tym miejscu obowiązywać do końca września.
31 maja 2019 roku
Ministerstwo Finansów poinformowało o przyznaniu dofinansowania na inwestycję z rezerwy subwencji ogólnej w wysokości 2 230 082,00 zł.
10 maja 2019 roku
Przekazany został plac budowy.
7 maja 2019 roku
Podpisana została umowa na realizację zadania.
24 kwietnia 2019 roku
Komisja przetargowa za najkorzystniejszą uznała ofertę złożoną przez firmę MOSTY KUJAWY na kwotę 4 469 725,22 zł.
1 kwietnia 2019 roku
Dwie firmy złożyły oferty w przetargu na budowę nowego mostu w Nadrożnie:
- PPHU JAWAL – 4 876 049,15 zł,
- MOSTY KUJAWY – 4 469 725,22 zł.
26 marca 2019 roku
W związku z modyfikacją SIWZ termin składania ofert został wydłużony do 1 kwietnia.
14 marca 2019 roku
Ogłaszamy przetarg na budowę obiektu inżynierskiego (mostu) w m. Nadrożno w ciągu drogi powiatowej nr 2408P, gmina Pobiedziska, powiat poznański, województwo wielkopolskie. Na oferty czekamy do 29 marca.
1 luty 2019 roku
Powiat poznański złożył wniosek o dofinansowanie przebudowy mostu w ramach rezerwy subwencji ogólnej.
Data wytworzenia informacji: 01.09.2019 10:28